söndag 25 april 2010

det fortsätter...

Hej,
Som Louise redan skrivit har vi haft mycket att göra i skolan så det har varit svårt att uppdatera. Det senaste ni hört från mig var nog att jag höll på att prata med en familj i USA som var intresserade av min ansökan. Det blev tyvärr inte den familjen till både min och deras besvikelse. Anledningen var att jag hade varit tvungen att åka redan 19:e juli och det kunde verkligen inte jag då jag jobbar typ varje dag hela juli. De hade fått information från CC att jag kunde åka tidigare men jag har för mig att när jag mejlat om ändringar i min ansökan har jag även skrivit att jag inte kan åka tidigare än 2:e augusti. Antingen har jag glömt skriva det eller så har CC missat det. I vilket fall blev det väldigt tråkigt att säga nej till familjen eftersom jag trivdes jätte bra med dem. De var verkligen jätte trevliga och de ville verkligen att jag skulle komma. Nu har jag i alla fall mejlat CC så datumet verkligen ändras.

Jag har även fått en ny match men som jag inte haft någon kontakt med än. Från den lilla informationen man får i början tycker jag sådär om dem. Kan ha lite att göra med att jag var så fäst vid den gala familjen. Får hoppas de hör av sig snart :)

XOXO

blog comments powered by Disqus