fredag 16 april 2010

Oh Happy Day

IDAG kan jag glädjerligen säga att jag fått mejl från värdmamman :D Yay! Det var då på tiden, haha. (över två veckors väntan) Nej men jag förstår ju att hon har mycket att göra. Dottern hade haft födelsedagskalas för sina vänner på ett lekland typ *_* Verkade skit kul, jag ville vara med och hoppa och åka rutchkanor (hur stavas det ordet egentligen? xD)! Fick reda lite på vad dottern gillar för saker och att hon fått roller skates... så får se om jag hittar mina gamla och de fortfarande passar. Får ju ta med dom då jue! Mamman missade dock att jag ville veta mer om henen så frågade igen, haha. Och lite annat smått och gott. Frågade även om vi kunde skypa någon gång. Fick även berätta lite vad jag hittat på. Hon verkar verkligen helt excited över att jag ska komma, haha. Älskar henne :D

Dessutom är det sista dagen för inlämning av PA. ÄNTLIGEN :D Tack för all hjälp!

XOXO



Kan även påpeka att jag börjat skriva i min egna blogg nu om ni vill kolla in :) http://lollohellobaby.blogspot.com/

blog comments powered by Disqus