söndag 25 april 2010

Update

Får ursäkta att det inte kommer upp så mycket nu. Jag och Jennifer har väldigt mycket att göra i skolan nu och ska diskutera vad vi ska göra med bloggen nu, vad vi ska fortsätta med och inte so hang in there ;)

Idag vaknar jag i alla fall upp till ett mail från min värdmamma! Hon ignorerar fortfarande min fråga på vad hon gillar att göra. Vet inte om hon missar den, inte vet vad hon ska svara eller helt enkelt inte vill att jag ska veta ^^" Men fick veta att jag kommer ha deras nuvarande au pair med mig i 4 dagar i alla fall. Inte alla som vill ha den nuvarande au pairen där n är man kommer men jag tycker det är rätt tryggt. Blir nog lättare att komma in i allt med henne hos mig :) Vi skulle även försöka skype men har inte bestämt tid ;D Dessutom sa hon att dottern älskar mina bilder och att hon blir så excited (kommer inte på det svenska ordet xD) när hon ser mig göra saker hon själv gillar att göra. Kan knappt vänta tills jag kommer dit!

Får ett mejl från värdmamman varje helg (oftast) så om ni är trötta på att se vår blogg ouppdaterad (nytt ord?) så kan ni iaf checka in varje söndag eller måndag, då borde det finnas något nytt. När märker säkert ni vi kickar igång den så ni kan följa den lite oftare än så :P

Mamma har även köpt något hon tyckte var roligt när hon var mindre så tänkte ta med det till dottern. Provade själv då jag är en litet pysselnörd ibland och märkte att, lätt som det är, det faktiskt var ganska kul, haha. Har ingen aning vart hon köpte det dock. Kan även säga att jag planerar att köpa en fotbollströja med dotterns namn på om det är möjligt då hon ska börja spela fotboll. Täkte även köpa en bok från Astrid Lindgren och en kanske en melodifestival skiva eller något. Det är vad jag tänkt än så länge if you wanted to know. Funderar på att göra det som jag såg på Ellies blogg. Ni kan hitta mer om det i April månads tips :)kom å att hon ska börja skolan när jag kommer. Några tips på hur man kan göra presenter till det svenskt?
tillägg -

Over and Out!



PS. Så skönt att slippa skriva logg inlägg om allt man gör numera :P

blog comments powered by Disqus