lördag 8 maj 2010

Training School

Nu har ni inte hört av oss igen på ett tag. Själv skriver jag regelbundet i min egen blogg. Nämner även små saker jag gör i den så feel free to come visit (Lollo's Hello Baby)! Tänkte bara tipsa er om en sak jag märkte på inloggningssidan (den man har från CC, så det är ju bara ett tips till er egentligen), för er som inte märkt det och för er som inte har en än ^^

Skolan vi kommer vara på dagar innan vi åker till våra respektive familjer har nu en hemsida! Man kan läsa allt om skolan och din lärare, vad som bjuds på i mat väg till ditt schema. Har faktikst inte kollat igenom hela än men tänker göra det innan jag åker dit då det även som om våra olika lektioner :) klicka på bilden som vanligt för att komma till sidan

Jennifr har även fått en ny familj för de som undrar hur det står till med henne. Hon kommer nog med ett inlägg snart. Har varit så mycket i skolan nu men nästa vecka är det inget specielt så då ska hon nog hinna med att uppdatera er :D

XOXO

blog comments powered by Disqus